Zamówienia złożone po 17.12. - będą realizowane w nowym roku.

Firmowe życzenia świąteczne – jak je pisać, by doskonale prezentowały się na personalizowanych cukierkach z logo?


Firmowe krówki na prezent dla klientów


W każdej firmie przynajmniej dwa razy w roku – mniej więcej na kilka tygodni przed świętami rozpoczyna się akcja pod hasłem „Kreatywne życzenia świąteczne ASAP”. Połową sukcesu okazuje się wtedy zrzucenie odpowiedzialności na kogoś innego. Ale co, jeśli takiej osoby nie masz pod ręką lub - co gorsze - to na Ciebie tę odpowiedzialność zrzucono?

Zanim zaczniesz rwać włosy z głowy, pisać pod biurkiem wypowiedzenie czy szukać tanich połączeń lotniczych do Kongo przeczytaj nasz artykuł i zdaj się na nieocenioną pomoc słodyczy reklamowych od Cukrówki.

Po pierwsze primo – cukierki z logo!

Zacznijmy od tego, co najważniejsze! W tym roku zamiast nudnych karnetów okolicznościowych, które prędzej, niż myślisz lądują w koszu na makulaturę postaw na personalizowane cukierki z nadrukiem. Bądźmy szczerzy – nie ważne co każesz na nich umieścić, i tak sprawią nieziemską przyjemność Twoim klientom i kontrahentom, a przecież o to chodzi, prawda?

Baaardzo oficjalne życzenia

Jeśli naprawdę musisz się na nie zdecydować, to zwróć uwagę, by nie były tymi samymi, które przesłałeś rok, dwa i trzy lata temu. Pewnie nikt nawet by tego nie zauważył, ale z drugiej strony chyba nie warto ryzykować. Firmowe życzenia świąteczne, które możesz znaleźć w sieci są najczęściej bardzo długie i nie mniej nudne. Na etykietce Twoich cukierków z logo firmy i tak się nie zmieszczą, może zatem ogranicz się do zwykłego: Wesołych i spokojnych Świąt lub „Radosnego Bożego Narodzenia”?

Życzenia pełne serdeczności

Jeśli jednak nie jesteś urzędnikiem państwowym, Twoja firma nie jest zakładem pogrzebowym lub po prostu klientami nie są ministrowie czy prezesi banków, to z pewnością dużo lepszym pomysłem będzie potraktowanie ich, jak… dobrych znajomych. Nie musisz skupiać się jedynie na aspektach zawodowych i życzyć w tej dziedzinie samych sukcesów. Zamiast tego umieść na swoich personalizowanych słodyczach reklamowych pełne ciepła życzenia. Jakie? Ot choćby „Rodzinnych Świąt”, „Odrobiny wytchnienia” czy „Magicznej atmosfery”.

Kreatywne życzenia na luzie

Jeśli personalizowane cukierki z nadrukiem mają trafić w ręce ludzi, z którymi dobrze się znasz, a w Wasze relacje biznesowe wkrada się przyjaźń, możesz pozwolić sobie na dużą dawkę kreatywności! Ta sama zasada obowiązuje w przypadku firm, których produkty lub usługi przeznaczone są dla ludzi młodych (ciałem i duchem). Dziwnie wyglądałyby przecież standardowe życzenia, jeśli komunikacja firmy z klientem dotychczas prowadzona była na luzie.

Co zatem proponuje Twój ulubiony producent słodyczy reklamowych? „Samych słodkości”? „Słodkich Świąt”? Nie! To byłoby za proste! Pozwól Cukrówkom przemówić! Nie tylko zwierzęta w wigilijny wieczór mogą to robić. Umieśćmy na etykietach Twoich cukierków z logo zabawne, krótkie hasła: „Smakuję lepiej niż barszcz z uszkami”, „Nie mam ości jak karp”, „Mogę stać się ozdobą niejednej choinki” lub „Zjedz mnie… w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdę”. Co Ty na to?

Kamil

Cukrówki to nie tylko słodycze, ale również najlepszy słodki upominek.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów