Zamówienia złożone po 17.12. - będą realizowane w nowym roku.

Jak zaprojektować logo dla firmy?


Osoby decydujące się na prowadzenie własnej firmy, często nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że podjęte w początkowej fazie działalności decyzje mogą zaważyć na jej przyszłości. Nazwa i logotyp to, wbrew pozorom, nie tylko mało istotne dodatki, a coś, co naprawdę ma ogromne znaczenie. Mogą nie tylko zdefiniować markę, ale i budować jej wizerunek.

My sami – jako producent cukierków reklamowych – doskonale zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że musi być on spójny, a logo charakterystyczne i nowoczesne zarazem, bo takie właśnie są Cukrówki.  Trudno wyobrazić  sobie tę markę ze znakiem towarowym zaprojektowanym w stylu retro. Bo przecież Cukrówki to krówki reklamowe, które kochają media społecznościowe, modne ubranka z personalizowanymi nadrukami i zakupy online.

Jeśli sam stoisz właśnie przed trudną decyzją dotyczącą wyboru odpowiedniego logo dla Twojej marki zastanów się, jaka ona będzie, kim będą jej klienci i jak powinni ją postrzegać. Odpowiedzi na te pytania okażą się niezwykle pomocne.

Logo powinno być proste! Pewnie nie raz spotkałeś się z takim określeniem. Ale co to oznacza? Pozwól, że wyjaśnimy Ci to na przykładzie reklamowych cukierków. Wyobraź sobie firmę X, dla której niezwykle uzdolniony grafik zaprojektował fantastyczny logotyp, na który składa się wiele elementów – skomplikowane kształty, litery, cienie etc. Zachwyt nawet najlepszą grafiką tego typu ustąpi miejsca konsternacji w chwili, w której właściciel firmy złoży zamówienie na krówki reklamowe. Pomimo ogromnych zdolności i najszczerszych chęci naszych Pasterzy-Designerów nie uda się umieścić na niewielkich etykietkach cukierków reklamowych tak szczegółowego nadruku. Z doświadczenia wiemy, że wszystkie drobne elementy mogą zlać się w jedną nieestetyczną plamę.

Jeśli przyszło Ci teraz do głowy – „No cóż, trudno. Nie muszę przecież zamawiać firmowych Cukrówek.”, to zaufaj nam, ten problem dotyczyć będzie również wielu innych gadżetów reklamowych, takich jak: breloki, długopisy, notesy, kubki etc.

O czym warto jeszcze pomyśleć zanim zleci się specjaliście zaprojektowanie znaku towarowego? O wyróżnieniu swojej marki na tle konkurencji! Nie daj się ponieść chwilowej modzie, bo tym samym nie uda Ci się zapaść w pamięć swoim potencjalnym klientom. Zwróć uwagę na piękne, nowoczesne logotypy wielu uzdolnionych fotografów. Niestety tak znaczna część z nich jest do siebie bliźniaczo podobna. A szkoda, bo przecież w swoją pracę wkładają sporo wysiłku, który powinien być dostrzeżony.

Mamy nadzieję, że tych kilka wskazówek pomoże Ci dokonać dobrego wyboru i już wkrótce nasze przeszkolone słodkie Specjalistki ds. Biznesowych założą ubranko z Twoim logotypem, a tym samym staną się niezwykle pożądanymi krówkami reklamowymi.

Kamil

Cukrówki to nie tylko słodycze, ale również najlepszy słodki upominek.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów