
Wyobraźmy sobie Jurka. Jurek wraca właśnie z dużych targów. Było tam mnóstwo firm i jeszcze więcej osób, które występowały w imieniu tych firm. Wszyscy byli uprzejmi i nie dość, że ciągle się uśmiechali, to jeszcze rozdawali upominki. Dlatego teraz plecak Jurka po brzegi wypełniają gadżety reklamowe. Brzmi dobrze? Oczywiście, że nie. Wszyscy doskonale wiemy, że roi się w nim od smyczy, koszulek i ulotek. A gdyby zamiast stosu rzeczy niepraktycznych znalazły się tam krówki reklamowe?
Niedawno trafiliśmy na wyniki badania “Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy” przygotowanego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. A właściwie - na wyniki kilku badań, bo przeanalizowaliśmy także statystyki z poprzednich lat. I wiecie co? Jest dobrze. Ale może być jeszcze lepiej. Już my się o to postaramy!
Słodycze reklamowe - popularność wzrośnie!
Sprawdziliśmy - jak zmieniała się popularność słodyczy reklamowych w ciągu ostatnich 3 lat. W 2014 roku stanowiły 22,22% wszystkich gadżetów. W 2015 było to 41,46% - świetny wynik. Wyobraźmy sobie, że zamiast dwóch długopisów, dostajemy tylko jeden i cukierki krówki. Rok później było nieco gorzej - dokładnie 34,29%.
Niezależnie od tego czy popularność cukierków z logo rzeczywiście spadła, czy też jest to spowodowane tym, że ankietowani otrzymali nieco inne możliwości odpowiedzi - nie ma się czym martwić. Nasi pasterze będą ciężko pracować, żeby badania w kolejnych latach prezentowały słodycze reklamowe na jeszcze wyższych miejscach w rankingu popularności firmowych upominków.
Pamiętajcie, że tam, gdzie dzisiaj jest San Francisco, kiedyś nie było nawet pastwiska. Słodycze zajmowałyby w tym rankingu pierwsze miejsce, gdyby nie to, że dopiero weszliśmy na rynek. Ale to tylko kwestia czasu, bo odpowiadamy na najważniejsze kryteria, którymi kierują się przedsiębiorcy.
Krówki reklamowe spełniają 3 najważniejsze kryteria przedsiębiorców
Wiesz, jakie gadżety lubią przedsiębiorcy?
Po pierwsze - gadżety dobrej jakości. Mówiliśmy Wam już, że jeżeli człowiek się w czymś specjalizuje - to jest w tym co najmniej niezły - i staje się lepszy każdego dnia. A tak się składa, że nasza specjalność to cukierki krówki i dobrze wiecie, że jesteśmy w tym naprawdę świetni!
Po drugie - funkcjonalność. Wydaje się nam, że część ankietowanych nie zrozumiała niektórych pytań. Cenią funkcjonalność, a jednocześnie rozdają smycze, torby i długopisy? Po chwili zastanowienia doszliśmy do wniosku, że właściwie nie istnieją rzeczy, których nie można byłoby cenić za funkcjonalność. No trudno - dla nas to zagadka, ale robimy swoje. Nie spotkaliśmy jeszcze nikogo, kto błędnie odpowiedziałby na pytanie o funkcjonalność krówek!
Po trzecie - wygląd. Co tu dużo mówić. Cukierki z logo nie mogą nie wyglądać dobrze! Tym bardziej, kiedy opiekują się nimi nasi pasterze-designerzy. Zresztą zobaczcie sami, jak wyglądają nasze Przedsiębiorcze Krówki.
Co więcej - choć dla niektórych przedsiębiorców nie ma znaczenia pochodzenie produktów, to aż co drugi wyraża swój patriotyzm nawet w zakupie gadżetów, które chce podarować kontrahentom. I tu znów możemy poszczycić się spełnieniem tego kryterium, bo Cukrówki to polski producent krówek reklamowych.
Wróćmy do Jurka. Mamy Wam powiedzieć, co by było, gdyby w jego plecaku znalazły się krówki reklamowe czy już znacie odpowiedź?