Zmiana trendów w branży gadżetów reklamowych
Czasy, gdy jako gadżet firmowy sprawdzał się długopis z logo, dawno już minęły. Dziś oczekujemy czegoś więcej – emocji, przyjemności, funkcjonalności. Z roku na rok trendy w zakresie gadżetów reklamowych przechodzą pewne modyfikacje i zmieniają swój charakter, co wynika z rozwoju oczekiwań i potrzeb, ale też z aktualnej mody. Niemniej jednak, to właśnie gadżety z logo wciąż uważane są za jedne z najistotniejszych narzędzi firmowych i marketingowych. Które gadżety firmowe będą uważane za najmodniejsze i najefektywniejsze w roku 2020?
Gadżety reklamowe – siła marki
Dlaczego gadżety firmowe mają tak duże znaczenie? Otóż materiały promocyjne oraz gadżety prezentujące firmowe logo to idealny sposób na reklamę nie tylko usług czy produktów firmowych, ale i samego jej wizerunku. Wpuszczając w obieg gadżety z logo z łatwością możemy wpisać się w świadomość potencjalnych konsumentów. Logo i nazwa firmy zostaną zapamiętane i nawet, gdy w danej chwili potencjalny konsument nie potrzebuje skorzystać z danej oferty firmowej, to w przyszłości, gdy pojawi się niniejsze zainteresowanie, będzie pamiętał konkretną markę. Jest to oczywiście korzyść pośrednia, bowiem największą zaletą i jednocześnie celem gadżetów firmowych jest pozyskiwanie nowych klientów, ale i budowanie relacji z nimi lub ze stałymi kontrahentami. Jak widać wartość jest tu wizerunkowa, promocyjna, jak i sprzedażowa.
Niemniej jednak, aby osiągnąć wyznaczone cele za pomocą narzędzia jakim są gadżety z logo, należy postawić na to, by:
– były wysokiej jakości,
– były nowoczesne i aktualnie modne,
– bazowały lub odnosiły się do emocji lub przyjemności.
Które gadżety wpisują się w niniejsze oczekiwania i są trendy w 2020 roku? Przygotowaliśmy dla Ciebie ranking.
Krówki z logo
Gadżety reklamowe muszą spełniać odpowiednie wymogi, aby ich wykorzystywanie miało w ogóle jakikolwiek sens i wręcz nie zaszkodziło działaniom promocyjnym i marketingowym. Dlatego też materiały takie jak tanie smycze, długopisy, czy kubki z logo stają się przeżytkiem. Dziś najważniejsza jest wysoka jakość. Oznacza to też, że lepiej aby słodycze reklamowe oraz inne gadżety firmowe były w mniejszych ilościach, ale za to jakościowe i odpowiednio zaprezentowane. Idealnie w nowoczesne trendy wśród gadżetów promocyjnych wpisują się krówki z logo. Spełniają one wszystkie filary skutecznych narzędzi, gdyż są wysokiej jakość (dobry skład to podstawa), posiadają nowoczesny design (personalizowane papierki i opakowania krówek z logo), są pożądane i modne, a ponadto bazują na emocjach, gdyż dostarczają wrażeń estetycznych oraz przyjemności smakowej.
Ekologia rządzi
Drugim rodzajem gadżetów reklamowych, które idealnie wpisują się w trendy 2020 są produkty ekologiczne, które wręcz krzyczą „dbamy o środowisko dla Ciebie”. Stąd też pojawiło się wielkie zainteresowanie kubkami reklamowymi wykonanymi np. ze słomy lub otrębów, czy też wielorazowe z ceramiki. Muszą one jednak być niebanalne, bo wyróżniające się modnym designem. Coraz więcej firm sięga także po słomki papierowe z logo, notesy, których papier został pozyskany z recyklingu, a także bawełniane lub lniane reklamówki wielorazowe z logo. Świadomość ekologiczna rośnie z roku na rok, a posiadanie gadżetów, które są eco-friendly jest już nie tylko wygodne i potrzebne, ale i modne.
Inne modne gadżety reklamowe:
– słodycze z logo np. bombonierki lub słoiki z cukierkami,
– kosze prezentowe z logo,
– kubki podróżnicze,
– pendrive’y,
– powerbanki,
– gniotki antystresowe,
– kolorowe skarpetki,
– piersiówki,
– teczki i segregatory,
– personalizowane produkty np. krówki z logo.