Co zamiast papierowej wizytówki?
Tym razem zwracamy się do Was w imieniu wszystkich portfeli i kieszeni świata – nie wypychajcie ich po brzegi wizytówkami, które prędzej czy później skończą w koszu na makulaturę. Z pewnością niektóre widniejące na nich nazwiska po zaledwie kilku tygodniach od otrzymania wizytówki mogą się Wam wydać zupełnie obce. Szkoda więc zachodu. Zamiast tego przygarnijcie garść krówek reklamowych, które sprawią Wam odrobinę pysznej przyjemności. A dane z etykiety wpiszcie w pamięć swojego telefonu.
Krówki reklamowe – pretekst do nawiązania rozmowy biznesowej
Teraz postawmy się w roli osoby, której zależy na nawiązaniu kontaktu z potencjalnym klientem, czy kontrahentem. Nie trudno uzasadnić wyższość słodyczy reklamowych nad zwykłą papierową wizytówką. Wystarczy wyobrazić sobie typową sytuację, którą zaobserwować można na niemal wszystkich targach branżowych. O ile łatwiej nawiązać rozmowę, kiedy przechodzącemu obok stoiska zwiedzającemu można zaoferować słodki poczęstunek? Jedna mała krówka z logo firmy to świetny pretekst do podjęcia dalszej rozmowy.
A teraz tę samą sytuację wyobraźcie sobie w przypadku firmy, która dysponuje wyłącznie standardowymi wizytówkami i folderami marketingowymi. Znajdujący się przy stoisku pracownik firmy musi się nieźle napocić, by zachęcić mijającą go osobę do zainteresowania się właśnie jego ofertą. Nawiązanie kontaktu bez słodyczy reklamowych okazuje się niezwykle trudnym zadaniem, prawda?
Czy słodycze reklamowe są drogie?
I choć dla większości osób powyższe argumenty okazują się wystarczające, to i tak niektórych nadal męczą wątpliwości. Obawy dotyczą przede wszystkim ceny krówek z logo firmy oraz powierzchni etykietek, na której mają się znaleźć wszystkie niezbędne informacje. Wbrew pozorom cena krówek reklamowych nie jest wysoka. Oczywiście fani Cukrówek wiedzą o tym doskonale. W ich kilogramie mieszczą się około 72-74 sztuki. A każda krówka z logo to słodka wizytówka dbającej o klienta marki. Jak na tak małym cukierku zmieścić wszystkie ważne informacje? To naprawdę łatwe! Etykiety krówek reklamowych tylko na pierwszy rzut oka mają tak niewielką powierzchnię. W rzeczywistości jednak logo, adres strony internetowej czy dane kontaktowe umieścić można na każdy z czterech boków Cukrówki oraz wewnątrz opakowania. Rekomendujemy zaprojektowanie swojej słodkiej wizytówki tak, by po jej odpakowaniu widoczny był slogan reklamowy firmy lub zabawne hasło, które wpłynie na pozytywny odbiór marki.
Kiedy należy zamówić krówki z logo firmy?
Zbliżająca się jesień zwiastuje zakończenie sezonu urlopowego, a tym samym dużą liczbę targów w niemal każdej branży – budowlanej, ślubnej, spożywczej czy turystycznej. Warto zatem już teraz przemyśleć kwestię wyboru właściwych wizytówek dla swojej firmy. Słodycze reklamowe będą w tej roli idealne!