Realizacja EXPRESS w 3 dni robocze! Zapytaj naszych Pasterzy >>>

Preloader
Napisz do nas   |   tel: 15 649 70 88   |   email: biuro@cukrowki.pl   |   Status zamówienia

PayPo

Kup teraz, zapłać za 30 dni – to proste!

Przypomniałeś sobie o ważnej rocznicy, czyichś urodzinach, a może dostałeś zaproszenie na przyjęcie, którego zupełnie się nie spodziewałeś? To świetna okazja, żeby zamówić personalizowane Cukrówki. Niestety saldo Twojego konta obecnie równe jest 0? A może po prostu inaczej zaplanowałeś budżet na ten miesiąc? Doskonale to rozumiemy. Dlatego oferujemy Ci opcję zakupu pysznego stadka z odroczonym terminem płatności. Na czym to polega?

Podczas składania zamówienia wybierasz opcję “Zapłacę później z PayPo”.

Spośród oferowanych przez nas metod płatności wybierz PayPo – da Ci to możliwość złożenia zamówienia i odroczenia płatności za nie nawet o 30 dni. Nie musisz więc odkładać na później zakupu personalizowanych krówek i martwić się o to, czy dotrą na czas.

Podajesz swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Twoje zakupy.

Jeśli po raz pierwszy korzystasz z PayPo konieczne jest podanie przez Ciebie podstawowych danych, które umożliwią skorzystanie z tej metody płatności. Jeśli już wcześniej dokonywałeś w ten sposób zakupów, to teraz wystarczy podanie kodu, który otrzymasz za pośrednictwem SMS lub jedno kliknięcie w mobilnej aplikacji.

Otrzymujesz słodką przesyłkę od Cukrówki

Kiedy Ty czekasz już na swoje pyszne cukrówkowe stadko, PayPo opłaca Twoje zamówienie, a nasi Pasterze przechodzą do jego realizacji. Już wkrótce dotrze do Ciebie najsłodsza przesyłka pod słońcem.

Masz 30 dni od złożenia zamówienia na opłacenie zakupów.

Nie musisz spieszyć się z uregulowaniem płatności. Pamiętaj jednak, by tego dokonać maksimum 30 dni od daty złożenia zamówienia. To proste, prawda?

Dlaczego warto?

  • BRAK UKRYTYCH KOSZTÓW – płacisz tylko za zakupione produkty, PayPo nie pobiera od Ciebie żadnej prowizji.
  • AŻ 30 DNI NA DOKONANIE PŁATNOŚCI – nie musisz płacić od razu, o terminach płatności jesteś powiadamiany za pośrednictwem SMS lub mailowo.
  • SPRAWDZONE ZAKUPY – możesz zapłacić dopiero po dostarczeniu przesyłki. Jeśli odsyłasz część lub całość zamówionych produktów, płacisz jedynie za te, które z Tobą zostaną.
  • MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z ATRAKCYJNYCH PROMOCJI – nawet jeśli nie masz w danym momencie odpowiedniej ilości środków na koncie, nie musisz rezygnować ze skorzystania z oferty. Możesz też zrobić większe zakupy dla siebie i bliskich.
  • PEWNY SPOSÓB PŁATNOŚCI – wszystkie płatności realizowane są w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
  • WYGODNA PŁATNOŚĆ – podajesz tylko podstawowe dane, a każde kolejne zakupy potwierdzasz jednym kliknięciem w aplikacji lub podaniem kodu otrzymanego za pośrednictwem SMS. Z czasem limit na kolejne zakupy może się zwiększyć i osiągnąć nawet 3000 zł.
  • GWARANCJA KUPUJĄCEGO – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

FAQ – najczęściej zadawane pytania

  • Czy muszę podać dane swojej karty kredytowej/debetowej? Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej. Wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz za pomocą kodu SMS, wysłanego na podany przez Ciebie numer telefonu.

  • W jaki sposób płacę za zamówienie? Możesz zapłacić przelewem, dokonać płatności kartą lub przekazem pocztowym – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostepniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
  • Czy to jest bezpieczne? Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
  • Czy to coś kosztuje? Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat.
  • Do kiedy muszę spłacić transakcję? Masz aż 30 dni na spłatę swojego zamówienia. O zbliżającym się terminie spłaty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i wiadomości e-mail.
  • Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie? Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z PayPo i rozwiej wszelkie wątpliwości:

tel:+48223337460 Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

info@paypo.pl
GTR Finance Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl/

Zamknij

Wyjątkowe krówki z nadrukiem

reklamowe oraz ślubne

Zamknij

Zaloguj

Zamknij

Koszyk (0)

Koszyk jest pusty. Brak produktów w koszyku.

Wyjątkowe krówki z nadrukiem

reklamowe oraz ślubne




Proszę czekać, trwa ładowanie

Ładowanie może potrwać do kilkunastu sekund